Wednesday 20 June 2012

Malam Yang Bosan ! Kegilaan Kami Melanda !

Hey hye hye. .
Huh rajin Cik Pia kita post entry memalam buta nih. .
Nama pun malam yang bosan ! Dah tak de pape nak buat update blog lah ape lagi. .
Malam ni aku nak kenalkan korang dengan My Super Duper Best Friend Forever !
Kau ade ? Tak ade ? Aku ade !
Memperkenalkan ! !


Syahirah Yusuf
Sorry lah aku tak ade simpanan gambar dye sorang korang add lah kat mukabuku dye kay !
Yayang Syira ni dah kenal hampir 8tahun walaupun hampir 5tahun kita org terpisah sebab kat sekolah menengah kita orang lain kelas. .
Tetapi takdir menemukan kami di mukabuku dan kami kembali akrab.
(Ceh bukan dlm mukabukulah hari-2 jumpa kat sekolah. .Kenal Aidil je dlm mukabuku.Haha)
Amboi syira Cinta Muka buku ye kau. .
Eh-2 lari daripada tajuk. .Malam ini Kami terasa amatlah bosan hingga menyebabkan gila kami melanda lagi. .Salah satunya ialah

Syira2 ape nak jadi ngn kau ni. .Umur kita baru 18 wei. .Ooh silap kau kira kalendar lain kut so jadilah 81 kan2. .
Tape2 teruskan dengan impian kau nak masuk kilauan Emas tu. .Tapi kau kene pakai polident lah kan. .Tape nanti aku carikan gg palsu untuk kau. .
Dan aku akan undi 20 mase kau masuk kilauan Emas tu nanti,dan aku nak tubuhkan Fans Club untuk kau. .Name glamer kau Syira Yusuf. .Haaa glamer x nyah ?
Go Syira ! Vote 20 To Syira Yusuf !
 Haha inilah kegilaan aku dan Syira..
Tape esok kami menggila lagi. .
Okeyy Bye-2 Tata Titi Tutu.


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...